Jaké je tajemství úspěchu alza.cz a nebo Student Agency?

Ohodnoťte obsah

Chceš vědět jak je možné, že majitelé firem jako alza.cz a nebo Student Agency tak rychle vytvořili podnikání s miliardovými obraty? A jak je možné, že každý další projekt do kterého se pustí je také super úspěšný? Co je jejich “tajemství”? Jak je možné, že jim to tak jde?

Přečti tento článek až do konce a bude ti to celkem jasné… Trvalo mi dlouho než jsem to pochopil, ale jakmile mi to došlo, tak se mé příjmy ihned začaly násobit a velmi rychle růst.

Konverze, v podstatě poměr mezi tím kolik lidí na tvé stránce nakoupí a kolik z ní pouze odejde aniž by na sebe zanechali kontakt nebo něco koupili.

Jak důležitá konverze opravdu je?

Pokud si říkáš, že je důležitá, protože potom člověk o něco více prodá a více vydělá tak máš pravdu. Já jsem si to ze začátku také myslel…

Zvýším si konverzi na stránce pro sběr kontaktu z 15 na 30% a vydělám dvakrát tolik!

A nebo zvýším konverzi na prodejní stránce z 1% na 2% a zdvojnásobím tak své prodeje.

To je fajn…

Ale dlouho mi nedocházelo, že tohle vlastně není to o co doopravdy jde…

První důležitá věc, kterou si člověk musí uvědomit je, že každý den kdy má konverzi na stránkách zbytečně menší tak přichází o spoustu zákazníků…

A stejně tak pokud dnes zvýšíš svou konverzi, tak ode dneška budeš každý den vydělávat víc…

Čas strávený s optimalizací stránek je jeden z vůbec “nejziskovějších” časů, který člověk svému podnikání může věnovat. Protože každé zlepšení násobí zisky v budoucnu.

Ale ve skutečnosti to není “jen” o tom, že člověk vydělá dvakrát (třikrát, čtyřikrát atd.) více se stejným množstvím návštěvnosti.

Klíč je v tom, že vyšší konverze a tím pádem vyšší ziskovost na každého návštěvníka na stránce znamená, že si člověk může dovolit více zdrojů návštěvnosti.

Pouze pro ilustraci, pokud nyní máš stránky kde každý den můžeš utratit sto korun za reklamu a vydělat 200Kč a nebo získat jednoho zákazníka, cokoliv to jen je (počty budu dělat v malých číslech, aby to bylo jednoduší, ale samozřejmě sem stačí dosadit zisk, který tvoje stránky přináší nyní) Tak pokud zvýšíš svou konverzi, tak najednou za tu samou stokorunu získáš 400Kč… Takže zdvojnásobení konverze zdvojnásobí příjem ze stránky.

Takže pokud například 30 dní každý den za reklamu utratíš 100Kč a vyděláš 200Kč, tak za 30 dní máš zisk 3000Kč to je nic moc…

Pokud se ale konverze zdvojnásobí, tak bude zisk ze 100Kč v reklamě už 400Kč, ale co si většinou lidé ani neuvědomí je, že těch extra 200Kč je čistý zisk takže po 30 dnech už to nejsou 3000Kč se stejnou konverzí, ale 9000Kč…

Konverze dělá velké rozdíly.

Ale tohle není všechno.

Nyní co už například na Facebooku člověk vydělává díky vyšší konverzi na každých 100Kč v reklamě 400Kč v zisku, tak se mu nejspíš začnou vyplácet další druhy návštěvnosti, ať už je to Google Adwords, Sklik, nebo reklama Youtube či cokoliv dalšího.

Takže díky vyšší konverzi se potom dají připojit další zdroje. A potom Youtube může přinášet další 100Kč v zisku každý den, stejně tak Youtube, Google a Seznam…

A díky tomuhle to nyní už není místo 3000Kč z Facebooku 9000Kč z Facebooku. Nyní, když se začnou vyplácet další zdroje Google, Seznam a Youtube, které každý přináší extra 100Kč denně tak už je to za měsíc 18 000Kč.

Takhle se stránka s nabídkou, která vydělává nezajímavé peníze může proměnit v něco co může stát za to. A samozřejmě stránka, která už dost vydělává se díky tomu může posunout na úplně novou úroveň.

Celé se to potom začne násobit….

A celé to je díky “malé” změně v konverzi stránek… Pokud nyní netrávíš každý měsíc čas s optimalizací stránky, tak určitě doporučuji začít mnohonásobně se to vyplácí.

Proč například alza.cz utratila za reklamu v roce 2012 za online reklamu 98 340 000 Kč? Proč Student Agenci investovala do online reklamy v roce 2012 více než 100 milionů korun?

Protože jejich stránky mají takovou konverzi, která jim dovoluje vydělávat pomocí opravdu hodně zdrojů návštěvnosti. Tyto dvě firmy dominují na trhu v Čechách…

A proč?

Protože jejich stránky dobře konvertují a tím pádem si mohou dovolit kupovat největší množství zákazníků… Nic moc jiného v tom není.

Konverze je klíčem k dominování na trhu…

Takže pokud si z tohoto článku máš odnést věc, tak je to, že musíš co nejdříve začít pracovat na vyšší konverzi. A je téměř jedno jaké podnikání máš.