Pokud už videa děláš a nebo jakékoliv plánuješ, tak určitě mrkni na tohle. Testování, které jsem nedávno dělal, krásně ukazuje co je opravdu nejdůležitější při tvorbě videa a jaký vliv to opravdu má na zisky.
V našem případě jsme měli dobré video, které po většinu času mělo vysoce nadprůměrné udržení publika.
Víme, že s našimi zákazníky rezonuje, nicméně konverze nebyly ze začátku úplně skvělé…
Přesněji řečeno byly při použití placené návštěvnosti 16.49 %
To určitě může být o mnoho horší, ale velká bomba to také není…
Po malé analýze toho, co se dělo jsme zjistili věc, kterou jsem celkem očekával. Lidé odpadávají během prvních pár vteřin videa, které jsou dost nudné. Celé video má nadprůměrné udržení publika, nicméně úplný začátek je podprůměrný.
Takže jsme udělali malou jednoduchou změnu ve videu a tou bylo, že jsme na začátek dali právě ty záběry během kterých nám analytika ukazovala nejvyšší míry udržení publika. A potom co jsme vzali tu část, která dle analytiky byla nejlepší a dali ji na začátek, tak jsme video zkusili znovu dát na stránky a otestovat konverzi.
A rozdíl?
Po úpravě mělo video konverze 22,29%
To není špatné… Tak malinkatá úprava a ihned o cca čtvrtinu větší zisky.
Takže, až budeš příště připravovat nějaké důležité video, dej si záležet na jeho začátku. Ty nejlepší věci není dobré si nechávat na “později”, protože žádné “později” nebude, lidé odkliknou a je konec.
Začátek videa je extrémně důležitý.
Jen pro představu takováhle malá změna během kampaně, kde se vydělá milion znamená extra cca 25%, což je v případě milionové kampaně 250 tisíc… To je celkem znatelný rozdíl ne? A to tady mluvíme o jednom videu na stránce pro sběr kontaktů…
Dej mi vědět, jak se ti dnešní příspěvěk líbil v komentářích.