Co má učení společného s prodáváním? Přijde ti, že je to něco totálně odlišného?
Ve skutečnosti ani ne…
V jednom z mých předchozích článků jsem mluvil o tom, jak je důležité ne lidem prodávat hromadu informací, ale spíše jim prodávat transformaci. To znamená, že cílem nějakého tréninku nemá být lidi něco naučit, ale změnit to, jakým způsobem lidé něco dělají. Změnit to takovým způsobem, aby potom byli schopni dosáhnout nějakého výsledku.
Když prodáváme, tak se snažíme někoho přesvědčit, aby něco udělal. Ale když někoho něco učíme, tak o co se snažíme?
Aby si nás poslechl?
Spíše aby se něco naučil, začal nějakou věc dělat jinak a potom získal výsledky.
V podstatě pokud chceme někoho něco naučit (tak, aby šel udělal to a získal výsledky), tak mu musíme “prodat”, že je pro něj opravdu výhodné to, co se právě dozvěděl začít dělat.
Na tohle většina lidí úplně zapomíná…
Není to o tom pouze někoho něco naučit, ale je to hlavně o tom, tomu člověku potom “prodat”, že to opravdu má udělat…
Ono svým způsobem čím lepší se člověk stane v prodeji, tím lepší potom bude ve vytváření výukových materiálů. Protože lidi dokáže nejen něco naučit, ale také je motivovat k tomu, aby to potom také ve svém životě aplikovali…
Zamysli se nad tím…
Jak vypadají, tvoje “info-videa”?
Pouze v nich sděluješ informace a nebo aktivně pracuješ na transformaci svých klientů. Motivuješ je k tomu dané informace využít?