Jak obejít největší blok do startu info-podnikání?
“Já nic hodnotného nevím”
Moje odpověď na tohle je jednoduchá…
tak se něco nauč…
Znám jeden skvělý postup jak můžeš vytvořit svůj první a nebo svůj další info-produkt aniž by jsi měl ze začátku nějaké znalosti.
Jediné co potřebuješ je mít problém… Mít takový problém který si sám člověk chce vyřešit.
Co totiž spousty info-podnikatelů dělají při tvorbě info-produktů je že se tím i sami učí.
Při tvorbě info-produktu se totiž dá postupovat následovně:
[box type=”shadow”]
- člověk má nějaký problém co si chce vyřešit
- tak se najde co nejvíc informací kolem tématu, projde se kurzy atd
- člověk si ten problém sám sobě vyřeší
- udělá info-produkt kterýho pomůže vyřešit i ostatním…
I nějaké z těch celosvětově nejlepších info-produktů takhle začali
Například jeden z těch vůbec nejůspěšnějších info-podnikatelů na světě, Eben Pagan… Vytvořil info-produkt o tom jak zvýšit svou produktivitu. A udělal to právě takhle…
Chtěl sám zvládat víc věcí rychleji tak se začal učit jak na to, a když se to jemu samotnému povedlo tak na to téma vytvořil info-produkt.
Kterého se mimochodem prodalo za více než 20 miliónů korun a doteď je považován za nejlepší produkt na dané téma…
A vznikl tak že si na začátku Eben pouze chtěl vyřešit svůj vlastní problém…
Už tu není žádná výmluva typu “já nemám žádné znalosti”
Tenhle přístup nejen že obejde ty problémy s tím že člověk nemá žádné expertní znalosti, ale také pomůže vytvořit produkt, co opravdu funguje.
Když si člověk nedávno sám prošel tou transformací tak má ty nejlepší předpoklady pomoci také ostatním udělat to samé.
Nejzkušenější ne vždy znamená nejlepší
Ono pro zákazníky někdy není to nejlepší na začátku jít za tím “největším” a “nejzkušenějším” expertem na světě.
Například info-podnikání… Učil jsem se od všemožných lidí, od těch nejlepších, ale také od těch co začali nedávno.
A opravdu to člověku pomůže, ten důvod je jednoduchý…
Ti co jsou teď v info-podnikání nejlepší, začínali před více než deseti lety…
A to znamená že i když vědí co je potřeba k tomu aby byl člověk nyní nejlepší, už nevědí moc o tom jaké to je nyní začít z ničeho…
Jednoduše proto že když oni začínali tak všechno prostě bylo úplně jiné.
A někdy ten méně zkušený dokáže dát lepší radu než ti nejlepší.
A tohle platí pro většinu oblastí info-podnikání, pokud si člověk nedávno sám prošel tou proměnou a něco nového mu začlo jít tak nejlíp ví co to obnáší právě teď tu danou věc dokázat.
Takže pokud stále váháš s tím jaký info-produkt udělat a příjde ti že nemáš žádné expertní znalosti, jednoduše si vyřeš vlastní problém…
Potom budeš mít produkt co bude velmi dobře prodejný a bude opravdu ostatním pomáhat.
Pokud jsi dočetl až sem tak tě nejspíš téma info-podnikání opravdu zajímá a proto se určitě podívej na můj kurz kde ti ukážu taktiky které ti téměř zaručí úspěch s tvým info-podnikáním a posunou ho na další úroveň.