Články
Jak jsem nic neprodal
Klikni zde pro další extra video o prodejní sekvenci Jednou důležitou věcí která může úplně zničit prodeje je špatně udělaná prodejní sekvence. Ta největší chyba je, začít prodávat příliš brzy. Prodej na internetu je podobný normálním mezilidským vztahům. Když se seznámíš s někým novým tak ho nejspíš na prvním rande nepožádáš o ruku… Bylo by…
Příklad úprav stránky pro zvýšení konverzí
Dnes pro tebe mám připravené krátké video ve kterém okomentuji jednu stránku pro sběr kontaktů a jednu prodejní stránku. Obě stránky fungují, ale to neznamená, že by se nedaly znatelně vylepšit. Ve videu ti ukážu co přesně je potřeba změnit a proč. Pokud se ti obsah videa líbí doporučuji také mrknout na toto video ve…
Jaké je tajemství úspěchu alza.cz a nebo Student Agency?
Chceš vědět jak je možné, že majitelé firem jako alza.cz a nebo Student Agency tak rychle vytvořili podnikání s miliardovými obraty? A jak je možné, že každý další projekt do kterého se pustí je také super úspěšný? Co je jejich “tajemství”? Jak je možné, že jim to tak jde? Přečti tento článek až do konce…
2 věci které zničí tvůj ebook zdarma
Samotný obsah zdarma který nabízíme výměnou za email má obrovský vliv. Z velké části rozhoduje o naší konverzi, a tím pádem o tom kolika lidem budeme moci nabídnout náš produkt který prodáváme nyní, ale také produkty které budeme prodávat v budoucnu. Pokud náš obsah zdarma bude špatně vytvořený, přilákáme méně lidí. Takže budeme mít méně…
Jak zdarma vytvořit info-grafiku?
Info grafika je skvělá cesta k vytvoření obsahu co lidé budou sdílet a bude snadno vstřebatelný. Zde pro tebe mám 4 šablony pro vytvoření info-grafiky v powerpointu. Všechny šablony se dají neomezeně upravovat. Pro rychlé vytvoření vlastní info grafiky si stačí vybrat jednu ze šablon, přepsat text a případně změnit barvy či rozvržení. Výsledek bude…
Jaké barvy na webu zvýší zisky?
Fascinují tě barvy a psychologie za nimi? Pokud ano, tak nejsi sám, spousta lidí se mě na věci ohledně barev ptá. Hodně často slyším: “no naše stránka nefungovala příliš dobře, protože jsme nezvolili správné barvy” Opravdu?? Pokud stránka vůbec nefunguje, tak to nejspíš nebude pouze problém barev. Většinou je to problém obsahu a rozvržení. Barvy…
V čem ti lhali ohledně začátku info-podnikání
Jednoduše a rychle vyděláte miliony! Všichni vás budou obdivovat, vykročte jako první a vydělejte hromadu peněz, je to snadné, jen stačí začít! Tady je návod… Protože jsi tady, tak jsem si jistý, že něco takového pro tebe zase tak úplně nové není… Ale jak je to doopravdy? Je to opravdu krásná cesta kdy člověk prostě…
Jak se mýlit a vydělávat díky tomu víc peněz?
Co mám na podnikání na internetu rád je, že pokaždé, když nemám pravdu, vydělám víc peněz… A stejně tak pokaždé když mám pravdu, také vydělám víc peněz… Zní to zvláštně? Mluvím tady o testování… Podívej se na tyto dvě stránky: Jedna z nich získá o téměř dvakrát tolik emailů více než ta druhá. Která si…
Co má učení společného s prodáváním?
Co má učení společného s prodáváním? Přijde ti, že je to něco totálně odlišného? Ve skutečnosti ani ne… V jednom z mých předchozích článků jsem mluvil o tom, jak je důležité ne lidem prodávat hromadu informací, ale spíše jim prodávat transformaci. To znamená, že cílem nějakého tréninku nemá být lidi něco naučit, ale změnit to,…
Také věříš těmto mýtům ohledně nastavování ceny produktů?
Nastavení ceny je klíčové… A spousta lidí na tom ze začátku ztroskotá. Cena hodně rozhoduje o konverzi a většinou se nepovede nastavit správně napoprvé. 1. Cenu je potřeba nastavit na základě hodnoty produktu… Špatně! Všichni věříme tomu, že náš produkt je naprosto skvělý a lidé díky němu změní svůj život o tolik, že prostě musí…