Takže už máš na Facebooku stránku co reprezentuje tebe a nebo tvoji firmu… Otázka ale je co dál?
Pokud stránku ještě nemáš, tak doporučuji se mrknou na můj předchozí článek kde je návod na to jak si tu stránku vytvořit. Na článek se dostaneš kliknutím zde
1. Zaměření
Nejdůležitější věc, když už si člověk vytvoří stránku na Facebooku, je samozřejmě vědět čeho přesně s ní člověk chce docílit… Jen tak jí mít a získat na ní “lajky” je na nic pokud z ní nebude žádný užitek. Takže co je dobré vědět je o co člověku jde. Mají se lidé přihlásit na tvou bezplatnou konzultaci? Nebo si mají stáhnout tvůj ebook? Nebo pouze chceš zvyšovat povědomí o tvé značce? Co to je? Každopádně to musí být něco, když není cíl, tak je veškerá snaha na Facebooku jen ztráta času.
2. Hodnotný obsah vs. Prodávání
Většina lidí samozřejmě tvoří facebookové stránky aby získali více klientů. A právě to většinou vede lidi k tomu, aby svou stránku používali pouze k prodeji. Ale jakmile to zkusí, tak pro ně najednou bude extrémně těžké získat jakékoliv “lajky”.
Ono také kdo by se dobrovolně přihlásil k odebírání reklamy?
Tvá stránka ať už je její cíl jakýkoliv v první řadě hlavně musí být plná hodnotného obsahu, který je relevantní pro tvoje potenciální klienty. Lidé budou “lajkovat” tvou stránku pouze pokud na ní najdou něco zajímavého. Pokud na ní uvidí pouze hromadu obchodních sdělení tak jí určitě lajkovat nebudou.
Každá věc, kterou na Facebook vložíš, by měla plnit jednu z následujících dvou úloh a to buď budovat vztah a nebo prodávat.
Já doporučuji poměr zhruba 80% kvalitního obsahu a 20% obchodních sdělení.
3. Jak často dávat věci na stránku?
Zde doporučuji dávat nový obsah na stránku alespoň jednou denně a ve statistikách stránky mít zjštěno jaký čas je pro uveřejnění nového obsahu nejlepší a kdy ho zahlédne nejvíce lidí. Facebookové stránky dobře fungují pouze pokud člověk dává často nový obsah a udržuje vztahy. Pokud na svůj facebook stránku budeš dávat věci jednou za týden a nebo ještě hůře, jednou za měsíc, tak si tě nikdo nezapamatuje a užitek z tvých stránek na facebooku bude nulový. Je to stejné jako s posilováním, když člověk chce větší svaly tak musí posilovat pravidelně a potom se dostaví nějaké výsledky. Když posiluje náhodně třikrát za měsíc tak se nestane nic…
4. “Nechci každý den sedět u Facebooku”
To znám… Já u něj taky nechci sedět každý den, ale proto pro tebe mám super trik, který můžeš použít k tomu, abys u něj nemusel sedět každý den a přesto tvá stránka chrlila obsah v ten správný čas každý den… Mrkni na video nahoře a dozvíš se jak to udělat :)
5. “Kde mám pořád brát ten obsah?”
To je velmi častá otázka “Co tam pořád mám dávat?” Co já doporučuji, je jednoduše najít facebookové stránky co jsou podobně zaměřené a inspirovat se tam…
Díky těmhle pěti bodům bude tvá stránka už velmi dobrá, ale je mi jasné, že si teď říkáš no a jak mám třeba lidi přihlašovat na ty konzultace a nebo jak jim mám dávat ten ebook skrz facebook stránku? A to je právě to, co se dozvíš v dalším článku, který uveřejním už velmi brzy :)
Zatím máš šanci bezplatně získat přístup do mého tréninku, který ti poradí jak zdvojnásobit své prodeje na internetu, přístup získej kliknutím zde