Pěkné počasí vás okrádá o peníze!

Ohodnoťte obsah

Kdy je ten nejhorší čas pro spuštění a testování online reklamy?

Co se mi od začátku roku více a více potvrzuje je to, že pokud je pěkné počasí, nemá cenu spouštět reklamu a snažit se na internetu nějak moc prodávat…

Nějaké projekty mám běží celý rok a tak krásně vidím jak fungují v různých ročních obdobích, za různého počasí a v různých situacích. A jedna z těch nejneuvěřitelnějších věcí je jak zásadně návratnost reklamy ve spoustě případů ovlivňuje počasí.

Poslední dobou se počasí celkem střídá, a je tu jedna věc, kterou jsem vypozoroval. Jakmile se udělá pěkně, tak jde návratnost reklamy razatně dolů. Někdy není ani třetinová oproti dnům, kdy je počasí nic moc.

Teď bych si už asi nedovolil začít zkoušet novou reklamu přesně v den, kdy se najednou udělá krásně. Pokud dlouho bylo ošklivé počasí a pak je pěkný den, tak bude reklama dražší a konverze na stránce razantně nižší.

Je to zajímavé, ale je to tak. Pokud budete začínat s reklamou a nebo testovat nové věci, počkejte až bude ošklivé počasí. Ušetří vám to spoustu peněz :)