Jak rychle vybudovat obrovskou databázi a vydělat?

Jak rychle vybudovat obrovskou databázi a vydělat?
5 (100%) 1 vote

Spousta lidí co začíná se bojí toho, že nemají databázi kontaktů…

Chceš obrovskou databázi? Přijde ti, že bez ní to nejde? A pokud ji budeš mít, tak z tebe automaticky bude milionář?

Mám pocit, že se důležitost emailové databáze trošku přeceňuje. Spousta lidí si zoufá, že nemá velkou databázi a komu své věci prodat.

Databáze je užitečná, ale je to spíše vedlejší produkt toho, co je opravdu potřeba.

A tím je systém, který generuje zákazníky se ziskem.

Začátkem letošního roku jsem spouštěl poprvé anglickou verzi našeho tréninku o jízdě na koni. Na trhu, kde o nás nikdo nikdy neslyšel, kde nemáme jediný kontakt a ještě ke všemu jsme cizáci co mluví anglicky s přízvukem.

Skvělá situace, když je na trhu spousta zavedených lidí…

A v podobné situaci se na začátku nachází většina lidí, a co si většina z nich říká je “kdybych tak měl databázi” databáze je super, ale je vlastně trochu na nic…

Proč?

Kdybych začínal s databází třeba deseti tisíc lidí, tak ano něco bych na začátku vydělal, nějaké produkty by se prodaly. Potom bych databázi mohl nabídnout něco dalšího, třeba affiliate nabídku.

Ale co by se stalo po čase je, že by se databáze postupně vyčerpala a já bych sice něco vydělal, ale nikdy bych díky databázi neměl opravdové podnikání.

Databáze je skvělý doplněk podnikání a je skvělá pro zvýšení zisků. Ale díky samotné databázi člověk nemá podnikání, má něco z čeho získá určité množství peněz, ale nemá podnikání.

Proto je úplně jedno, zda na začátku máme a nebo nemáme databázi. Na databázi nezáleží!

Na čem záleží a díky čemu budeme mít opravdové podnikání, které může růst je systém, který generuje zákazníky se ziskem.

Co tím mám na mysli a jak vůbec teda ty zákazníky a databázi vytvořit?

Jak získat návštěvnost?

Co děláme, když si chceme uvařit brambory?

Koupíme si nějaké políčko, traktůrek, zasadíme brambory, počkáme až vyrostou…

Nejspíš ne…

Co opravdu děláme je, že si ty brambory koupíme v supermarketu. A stejně tak je to s budováním databáze a získáváním zákazníků. Jak se buduje databáze a získávají zákazníci?

Zkrátka se jde do obchodu na návštěvnost a zákazníky a koupí se tam…

Každý může jít na Facebook, Google, Seznam a nebo spoustu dalších míst a návštěvnost a zákazníky si prostě koupit. Na Facebooku se zákazníci dají koupit stejně snadno jako se dá koupit v obchodě chleba.

Jediný problém je v tom, že podnikání, které si tu návštěvnost nakoupí, z ní musí dokázat získat zákazníky se ziskem.

A to je právě to klíčové… Databáze je sama o sobě na nic, ukrývají se v ní peníze, ale sama o sobě nevytvoří podnikání. Co vytvoří podnikání je systém, který získává zákazníky se ziskem.

K podnikání přistupuji podobně jako technik, který navrhuje auto. Snažím se vytvořit “stroj” zkrátka proces, který bude proměňovat návštěvnost, kterou si koupím, v zisky co nejefektivněji. To jak je auto dobré se skládá z různých elementů: jak dobrý je motor, aerodynamika atd. Je tam spousta věcí, které musí být správně a které nesmí chybět. A stejně tak je to s podnikáním a se systémem, který dokáže měnit návštěvnost v zákazníky.

Hlavní soustředění nás jako podnikatelů by mělo být v budování a optimalizaci procesu, který proměňuje návštěvnost v zisky a přitom samozřejmě pomáhá lidem.