Klikni zde pro další extra video o prodejní sekvenci
Jednou důležitou věcí která může úplně zničit prodeje je špatně udělaná prodejní sekvence.
Ta největší chyba je, začít prodávat příliš brzy.
Prodej na internetu je podobný normálním mezilidským vztahům. Když se seznámíš s někým novým tak ho nejspíš na prvním rande nepožádáš o ruku…
Bylo by to příliš brzo…
Tohle je každému jasné. Než se člověk dostane do pozice aby mohl žádat o ruku tak se toho musí dost udát.
A stejné to je s prodejem, je možné že máš ten nejlepší produkt na světě, ale pokud ho začneš prodávat příliš brzy, nikdo si ho nekoupí.
Stejným způsobem jako by žena řekla ne kdyby se jí ten nejhezčí muž na ulici náhodně zeptal jestli si ho chce vzít.
Lekla by se a šla pryč… Bez ohledu na to jak skvěle by ten muž vypadal.
A stejné je to s info-produkty, je nutné nejdříve budovat vztah a potom prodávat…
Jen pro představu, tady je příklad…
Když jsme poprvé zkoušeli prodat online kurz o jízdě na koni tak jsme získali 500 kontaktů. Lidé nám dali email, dostaly krátký ebook, a za dva dny se jim nabídl online kurz za cenu kolem 5 tisíc korun. A kolik lidí si kurz koupilo?
0,-
Nikdo…. Ani jeden prodej…
Potom jsme zkusili vytvořit obsah zdarma, a celý prodejní process natáhnout. Tak aby lidé mohli získat nějaké výsledky ještě předtím než jim vůbec nabídneme něco ke koupi. Takže se klasicky udělala tři videa zdarma, záměrně udělaná tak aby lidé potom co se na ně podívají mohli jakmile svého koně přístě uvidí věci co se dozvěděli zkusit, a ověřit jestli fungují.
A jaký to udělalo rozdíl? Prodávat za dva dny, od prvotního kontaktu a nebo prodávat za tři týdny a po třech videích zdarma?
Kurz se začal prodávat jako po másle, a i lidé co poprvé nekoupili, ale potom viděli nějaký obsah zdarma začali nakupovat.
Velká chyba kterou spousta lidí na internetu dělá je že se snaží prodat příliš brzy, a příliš draho. Z mé zkušenosti je v dnešní době velmi težké člověku prodat tu první věc…
Lidé se bojí že se napálí, a rádi nakupují tam kde to znají, tam kde mají určitou jistotu. A to znamená že prodat tu první věc někomu je velmi těžké. Ale také to znamená že je velmi lehké prodat tomu samému člověku něco dalšího…
Mám zatím dva přístupy které fungují skvěle pro získávání zákazníků.
Jeden je formou klasické kampaně, vytvořit nějaký obsah zdarma a potom prodávat produkt který stojí pár tisíc korun. Tenhle přístup funguje, protože předtím než se lidí zeptáme jestli si od nás něco chtějí koupi tak jim dáme určité “výsledky předem” (formou videí zdarma) takže když se jim produkt nabídne, tak už nás znají, měli šanci si vyzkoušet to co učíme, tímpádem nemají strach že se napálí a nakupují.
Druhý přístup který funguje dobře umožňuje prodávat v podstatě ihned. Celé to funguje tím způsobem že se nejdříve nabídne nějaký extrémně hodnotný produkt za naprosto směšnou cenu. Takovou cenu kterou lidé nebudou příliš řešit a vnímat jako velké riziko. Což je většinou cena do cca 200Kč. Takhle se samozřejmě moc peněz vydělat nedá (nebo spíš ve většině případů se takhle nedají vydělat vůbec žádné peníze) Co se ale takhle dá dělat velmi dobře je získávat zákazníky…
Kolem 50% lidí co si odemě koupí jednu věc, si potom koupí něco dalšího. A ta další věc je většinou mnohonásobně dražší než ta první věc do které investují. Takže v čem zpočívá tento druhý postup? Prodá se první, velmi levná a velmi hodnotná věc na které člověk nic nejspíš nevydělá. To je samo o sobě k ničemu, kouzlo ale spočívá v tom že zákazníkům potom začneme nabízet další produkty. Které za předpokladu že jsou spokojení s prvním nákupem budou vesele nakupovat.
A potom samozřejmě se vydělává ne na prodeji úvodního produktu, ale na prodeji dalších produktů stávajícím zákazníkům.
Toto jsou dva přístupy které mi fungují. Takže doporučuji zkusit ať už ten první, který je vhodný pokud máš pouze jeden dražší produkt, a nebo ten druhý pokud už máš řadu produktů.
Pokaždé když jsem zkoušel něco jiného tak mi to nefungovalo… Tohle jsou jediné dva postupy které se mi zatím vyplácí. Takže nyní doporučuji se opravdu soustředit na to co se děje předtím než zákazníkům svůj produkt nabídneš. Pouze posílát hromadu lidí co tě neznají na prodejní stránku a nabízet jim produkt za pár tisíc, na 99% nebude fungovat, a přesto vydím spoustu lidí to pořád dokola zkoušet.
Pokud se chceš o tvoření prodejních sekvencí co budou prodávat dozvědět víc aby se ti nestalo to co nám když jsem neprodali jediný kurz. Tak pro tebe má další rozsáhlejší video s přesným postupem pro tvorbu prodejní sekvence která bude přinášet nejvyšší zisky. Ve videu ti ukážu postup a konkrétní příklady s výsledky.
Pro shlédnutí videa klikni zde