Vím, že dost lidí se během kampaní opravdu rozhoduje jestli mají a nebo nemají koupit… čekají a rozmýšlejí se.
A je to celkem velké procento.
Proto se velmi vyplatí udělat všechno proto, aby se tvoji zákazníci mohli správně rozhodnout.
Dnes ti ukážu jednu techniku, která může ve spoustě případů velmi dobře fungovat a právě ty co se rozhodují přimět k investici do tvého tréninku.
Té technice říkám
“Dříve nebo později”
A spočívá v tom, že svým potenciálním zákazníkům připomeneš, že dříve nebo později stejně takový produkt budou potřebovat.
Například u mého tréninku Marketing Mastery můžu zmínit v emailu a nebo na konci prodejního videa, že stejně takovýhle trénink dříve nebo později budou potřebovat…
[box type=”shadow”]“S info-podnikáním mají většinou lidé tendence myslet si, že ví všechno hned na začátku…
Já jsem si to také myslel…
Ale po pár neúspěších jsem zjistil, že takhle to nejde a že do nějakého lepšího tréninku marketingu musím investovat.
Dříve nebo později si nejspíš trénink typu Marketing Mastery budeš muset koupit…
Když si ho koupíš teď, ušetří ti to hodně problémů v budoucnu.”[/box]
Vidíš jak to funguje? Tohle spoustu lidí co se rozhodují přesvědčí k tomu, aby do tvého tréninku investovali nyní.
Samozřejmě se to ale dá použít pouze v situacích, kdy prodáváš takový produkt u kterého je tohle pravda.