Také věříš tomuhle mýtu o email marketingu?

4597090357_d77b74f7a1_o
Ohodnoťte obsah

Také věříš tomuhle mýtu o email marketingu?

O jakém mýtu že to mluvím?

Nejdůležitější je budovat co největší databázi


Lidé se zde v Čechách nyní zoufale snaží budovat co největší databáze…

A potom se ohánějí čísly…

Velikost databáze je samozřejmě důležitá, ale zdaleka to není to nejdůležitější.

A co tedy je to nejdůležitější?

Není to velikost databáze, ale vztah jaký s tou databází máš…

Někdy může být maličká databáze kvalitních potenciálních zákazníků se kterou má člověk velmi dobrý vztah daleko lepší než mnohonásobně větší databáze.

Mám tu jeden příklad…

Na stránku Marketing Mastery přišlo 500 lidí z jednoho zdroje..

A kolik že jich vstoupilo do tréninku?

asi 17…

hmm…

nic moc co?

Ale on tam byl třeba i jiný zdroj, byl malinkatý.

Přišlo z něj pouze kolem padesáti lidí.

A teď hádej kolik jich vstoupilo z těch padesáti…

37..

padesát lidí z kvalitního zdroje mělo dvojnásobný přínos než 500 lidí z nekvalitního zdroje…

A stejné je to s databázemi…

Můžeš mít obrovskou, díky které se budeš cítit jako velký šéf…

Ale pokud bude plná lidí co nejsou tak úplně potenciální zákazníci a ani ti nevěří, tak ti bude k ničemu…

Jednou za měsíc poslat affiliate nabídku na něco co tvé publikum ani nezajímá je skvělá cesta k tomu jak naprosto zničit tu křehkou důvěru, kterou je tak těžké vytvořit…

Takže co doporučuji je, se opravdu soustředit na vytváření pouta a důvěry s lidmi ve tvé databázi…

Opravdu se to vyplatí.

Také se dobře zamysli nad tím, jestli affiliate spolupráce, kterou plánuješ svou databázi zbombardovat, se ti v dlouhodobém výhledu vyplatí a nebo jenom teď vyděláš pár korun na úkor narušení důvěry s celou databází…

Dej mi vědět v komentářích jak často komunikuješ se svou databází ty a jaký poměr hodnotného obsahu vůči obchodním sdělením máš.